ورود / عضویت
ورودایجاد یک حساب کاربری

کلمه عبور خود را گم کرده‌اید؟

جستجو
جستجو
ورود / عضویت
  • گرافیگ و چاپ
    • طراحی لوگو
    • پوستر
    • طراحی کاتالوگ
    • طراحی جعبه
    • استند
    • اینفوگرافیک
    • بروشور
    • بنر تبلیغاتی
    • بیلبورد
    • تراکت
    • جلد کتاب
    • ساک خرید
    • ست اداری
    • طراحی بنر gif
    • طراحی فولدر
    • کارت ویزیت
    • کاور سی دی
    • لیبل سی دی
    • لیبل و برچسب
    • مجله
    • موشن گرافیک
  • طراحی وب سایت
    • طراحی فروشگاه اینترنتی
    • طراحی وب سایت شرکتی
    • طراحی وب سایت شخصی
    • طراحی وب سایت اختصاصی
    • CRM و سامانه های مدیریتی
  • دیجیتال مارکتینگ
    • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
    • مارکتینگ پلن
    • تولید محتوا
    • شبکه های اجتماعی
    • طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی
    • بهینه سازی و SEO
    • ایمیل مارکتینگ
    • ارسال sms انبوه
    • تبلیغات گوگل
فرنوتک
  • تولید محتوا
    • تولید محتوا
    • اینفوگرافیک
    • موشن گرافیک
    • بنر تبلیغاتی
    • طراحی بنر gif
  • اقلام تبلیغاتی
    • تقویم
    • لیوان تبلیغاتی
    • کارت ویزیت
    • مهر
    • ساک خرید
  • پکیج های خدماتی
    • پکیج دیجیتال مارکتینگ
    • پکیج مدیریت سایت
    • پکیج مدیریت شبکه های اجتماعی
    • پکیج مشاوره و پشتیبانی سایت
منو
فرنوتک
جستجو
کمپین تبلیغاتی
برای بزرگنمایی کلیک کنید
خانه دیجیتال مارکتینگ طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی
sms انبوه
ارسال sms انبوه
بازگشت به محصولات
پشتیبانی سایت
پکیج مشاوره و پشتیبانی سایت

طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی

دسته: تولید محتوا, دیجیتال مارکتینگ, سئو
Share:
  • توضیحات
  • نظرات (0)
توضیحات

کمپین تبلیغاتی

advanced divider

کمپین‌های تبلیغاتی یکی از موفق‌ترین استراتژی‌های بازاریابی در دنیای امروز به شمار می‌روند. انعطاف‌پذیری تنوع بالا و همچنین وجود روش‌های متعدد و خلاقانه برای پیاده‌سازی یک کمپین تبلیغاتی، این شیوه بازاریابی را همچنان زنده و فعال نگه داشته است. اما اگر قصد استفاده از این استراتژی را دارید، پیش از هر چیزی باید با انواع کمپین های تبلیغاتی آشنا شوید. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی انواع کمپین‌های تبلیغاتی پرداخته و شیوه پیاده‌سازی آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

The Impact of Advertising on Businesses

معرفی انواع کمپین های تبلیغاتی

advanced divider

کمپین تبلیغاتی به انجام اقداماتی با هدفی خاص و در یک دوره مشخص اطلاق می‌شود. پیش از راه‌اندازی کمپین باید هدف خود از این کار را کاملاً مشخص کرده و معیارهای دقیقی برای سنجش موفقیت خود تعیین کنید. در مرحله بعدی نیازمند انتخاب نوع کمپین و در نهایت تدوین یک شیوه خلاقانه برای پیاده‌سازی آن خواهید بود. در ادامه انواع کمپین‌های تبلیغاتی را به تفکیک پلتفرم و همچنین مدت زمان آن معرفی خواهیم کرد.

معرفی انواع کمپین های تبلیغاتی

advanced divider

کمپین تبلیغاتی به انجام اقداماتی با هدفی خاص و در یک دوره مشخص اطلاق می‌شود. پیش از راه‌اندازی کمپین باید هدف خود از این کار را کاملاً مشخص کرده و معیارهای دقیقی برای سنجش موفقیت خود تعیین کنید. در مرحله بعدی نیازمند انتخاب نوع کمپین و در نهایت تدوین یک شیوه خلاقانه برای پیاده‌سازی آن خواهید بود. در ادامه انواع کمپین‌های تبلیغاتی را به تفکیک پلتفرم و همچنین مدت زمان آن معرفی خواهیم کرد.

انواع کمپین های تبلیغاتی بر اساس پلتفرم

advanced divider

کمپین‌های تبلیغاتی بر اساس پلتفرم به سه دسته آنلاین، آفلاین و چندکاناله (ترکیبی) تقسیم‌بندی می‌شوند که در ادامه به توضیح هر یک از آن‌ها می‌پردازیم:

کمپین تبلیغاتی آنلاین

امروزه دنیای دیجیتال بر زندگی ما حکم‌فرمایی می‌کند. اغلب مردم عمده وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی و پای لپ‌تاپ و گوشی‌های خود به سر می‌کنند و بازاریابان نیز کاملاً از این موضوع مطلع هستند. همین مسئله باعث شده تا بازاریابی دیجیتال به عنوان گونه جدیدی از مارکتینگ ظهور کرده و به شدت گسترش یابد. کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین زیر مجموعه بازاریابی دیجیتال به شمار می‌روند. همان طور که مشخص است، این نوع کمپین‌ها در فضای دیجیتالی و اغلب در شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی می‌شوند. هدف اغلب کمپین‌های آنلاین افزایش آگاهی از برند، جذب مخاطب و همچنین افزایش فروش محصولات به صورت آنلاین است.

اغلب کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین مخاطبان را تشویق به انجام عمل و به اشتراک‌گذاری آن می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود تا در مدت بسیار کوتاهی، کمپین دیجیتالی به صورت ویروسی  و گسترده در بین کاربران پخش شود. در صورتی که کمپین دیجیتالی خود را به خوبی طراحی و مدیریت کنید، می‌توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی به هدف خود رسیده و مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کنید.

کمپین تبلیغاتی آفلاین (فیزیکی)

کمپین‌های فیزیکی یکی دیگر از انواع کمپین‌های تبلیغاتی به شمار می‌روند. بر خلاف گونه‌های آنلاین و دیجیتال، این دسته از کمپین‌های تبلیغاتی تنها به صورت فیزیکی و در دنیای واقعی جریان دارند. برای مثال یک فروشگاه با یک ایده خلاقانه اقدام به راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی آفلاین کرد. این فروشگاه با هر خرید، دو کارت تخفیف به مشتریان خود می‌داد. کارت اول مختص خریدار و برای قدردانی از خرید او بود. اما کارت دوم مخصوص هدیه دادن به یک دوست (بخوانید مشتری و مخاطب جدید) بوده و کسانی که قبلاً از آن فروشگاه خرید کرده بودند، نمی‌توانستند از آن کارت استفاده کنند.

همان طور که مشاهده می‌کنید، کمپین‌های آفلاین نیز اهدافی مشابه با کمپین‌های آنلاین دارند. با این تفاوت که این کمپین‌ها بیشتر مخصوص کسب و کارهایی است که مشتریان هدف‌شان تعاملات آفلاین و فیزیکی را به دنیای آنلاین و دیجیتالی ترجیح می‌دهند.

کمپین‌های چند کاناله

انواع کمپین‌های تبلیغاتی را نمی‌توان بر اساس پلتفرم کاملاً به حالت‌های آنلاین و آفلاین تقسیم‌بندی کرد. چرا که برخی از کمپین‌ها، ترکیبی از این دو حالت را در اختیار گرفته‌اند. کمپین‌های چند کاناله به گونه‌ای از مزایای هر دو کانال استفاده کرده و آن‌ها را در کنار یکدیگر قرار می‌دهند. برای مثال برخی از شرکت‌ها اقدام به انجام یک عمل در دنیای واقعی و فیزیکی می‌کنند. پس از مخاطبان خود درخواست می‌کنند تا تصاویر این کمپین را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و با منشن کردن نام شرکت، در قرعه‌کشی برای دریافت یک جایزه شرکت کنند.

همان طور که مشخص است، در این روش مزایای کمپین آنلاین (پخش سریع و ویروسی محتوا و استفاده از ابزار آنلاین) با مزایای کمپین آفلاین (تجربه یک حرکت فیزیکی، قابل لمس و انسانی‌تر) ادغام شده‌اند. راه‌اندازی کمپین‌های چند کاناله نسبت به سایر کمپین‌ها کمی پیچیده و زمان‌بر است. اما با این وجود مزایای گسترده و فراوان آن ارزش تلاش برای انجام این کار را دارد.

انواع کمپین‌های تبلیغاتی بر اساس مدت زمان اجرا

advanced divider

کمپین تبلیغاتی کوتاه‌مدت

کمپین‌های تبلیغاتی کوتاه‌مدت بین یک تا چند روز به طول می‌انجامند. به طور معمول این دسته از انواع کمپین‌های تبلیغاتی در حین مناسبت‌های خاص مانند مناسبت‌ها (مانند عید نوروز)، رویدادهای سالیانه (مانند ماه مهر و آغاز مدارس) و سایر زمان‌های مخصوص راه‌اندازی و اجرا می‌شوند. با این وجود ممکن است کمپین‌های کوتاه‌مدت به رویداد خاصی مربوط نبوده و به ابتکار یک کسب و کار و برند به صورت آزادانه صورت‌ گیرد. کمپین‌های کوتاه مدت به دلیل وقت محدود خود، انگیزه مخاطبان را برای انجام یک عمل سریع و بدون فوت وقت افزایش می‌دهند.

کمپین تبلیغاتی بلند ‌مدت

کمپین‌های تبلیغاتی بلند مدت ممکن است چندین ماه و حتی چندین سال به طول انجامند. برای مثال ارائه یک سرویس ارزش افزوده به صورت رایگان برای مشتریان یک کسب و کار تازه تأسیس شده، نمونه‌ای از این کمپین‌ها هستند. معمولاً هدف از راه‌اندازی کمپین‌های طولانی مدت، جذب مشتری و تغییر عادت و رفتار خرید مشتریان است. به عنوان مثال با گسترش اینترنت نسل چهارم همراه، همراه اول اقدام به ارائه اینترنت نامحدود شبانه برای مخاطبانی کرد که از سرویس‌های اینترنت این اوپراتور استفاده می‌کنند. با گذشت چند ماه، این کمپین به اتمام رسیده و مخاطبان برای بهره‌مندی از این سرویس نیازمند پرداخت هزینه‌های آن بودند.

تعرفه ها

advanced divider
کمپین دیجیتال

کمپین دیجیتال

55,000,000 تومان
  • مشخص کردن اهداف
  •  شناسایی بازار هدف 
  • بررسی نقاط قوت و ضعف 
  • شعار تبلیغاتی 
  • طراحی و اجرای کمپین
کمپین معرفی محصول

کمپین معرفی محصول

70,000,000 تومان
  • مشخص کردن اهداف 
  • شناسایی بازار هدف 
  • بررسی نقاط قوت و ضعف 
  • شعار تبلیغاتی 
  • طراحی و اجرای کمپین
کمپین ۳۶۰

کمپین ۳۶۰

250,000,000 تومان
  • مشخص کردن اهداف 
  • شناسایی بازار هدف 
  • بررسی نقاط قوت و ضعف 
  • شعار تبلیغاتی 
  • دیجیتال 
  • محیطی
کمپن معرفی برند

کمپن معرفی برند

60,000,000 تومان
  • مشخص کردن اهداف 
  • شناسایی بازار هدف 
  • بررسی نقاط قوت و ضعف 
  • شعار تبلیغاتی 
  • طراحی و اجرای کمپین
کمپین اینستاگرامی

کمپین اینستاگرامی

20,000,000 تومان
  • مشخص کردن اهداف 
  • شناسایی بازار هدف 
  • بررسی نقاط قوت 
  • طراحی و اجرای کمپین
نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات مرتبط

تولید محتوا

ایمیل مارکتینگ

بنر تبلیغاتی

موشن گرافیک

پکیج مدیریت سایت

پکیج مدیریت سایت

اینفوگرافیک

تبلیغات گوگل

مارکتینگ پلن

بستن.
جستجو
منوی خدمات
  • اقلام تبلیغاتی 8
  • بدون دسته‌بندی 0
  • پشتیبانی و مدیریت سایت 4
  • تولید محتوا 11
  • خدمات توسعه وب سایت 3
  • دیجیتال مارکتینگ 13
  • سئو 11
  • سامانه های مدیریتی 2
  • طراحی فروشگاه اینترنتی 2
  • طراحی وب سایت 7
  • گرافیگ و چاپ 24
  • میزبانی وب 2
موارد مرتبط
  • پکیج مدیریت سایت پکیج مدیریت سایت
  • پکیج مدیریت شبکه های اجتماعی
  • دیجیتال مارکتینگ پکیج دیجیتال مارکتینگ
  • پشتیبانی سایت پکیج مشاوره و پشتیبانی سایت
مطالب اخیر
  • دیجیتال مارکتینگ
    20 فروردین 1401 بدون نظر
  • طراحی سایت آژانس مسافرتی و گردشگری
    30 دی 1400 بدون نظر
گرافیک
  • طراحی لوگو
  • اقلام تبلیغاتی
  • طراحی جعبه
  • طراحی کاتالوگ
طراحی وب
  • طراحی فروشگاه اینترنتی
  • وب سایت شرکتی
  • طراحی وب سایت شخصی
  • طراحی وب سایت اختصاصی
دیجیتال مارکتینگ
  • SEO و بهینه سازی
  • تولید محتوا
  • تبلیغات گوگل
  • مارکتینگ پلن
  • شبکه های اجتماعی
  • کمپین تبلیغاتی

© 2023 فرنوتک. کلیه حقوق محفوظ است

payments
  • منو
  • دسته بندی‌ها
  • گرافیگ و چاپ
    • طراحی لوگو
    • مهر
    • پوستر
    • تراکت
    • تقویم
    • جلد کتاب
    • ساک خرید
    • ست اداری
    • طراحی بنر gif
    • طراحی جعبه
    • طراحی فولدر
    • طراحی کاتالوگ
    • کارت ویزیت
    • کاور سی دی
    • لیبل سی دی
    • لیبل و برچسب
    • لیوان تبلیغاتی
    • مجله
  • طراحی وب سایت
    • طراحی وب سایت شرکتی
    • طراحی فروشگاه اینترنتی
    • طراحی وب سایت شخصی
    • طراحی وب سایت اختصاصی
    • CRM و سامانه های مدیریتی
  • تولید محتوا
    • اینفوگرافیک
    • موشن گرافیک
    • تولید محتوا
    • بنر تبلیغاتی
    • طراحی بنر gif
    • شبکه های اجتماعی
  • دیجیتال مارکتینگ
    • طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی
    • ارسال sms انبوه
    • ایمیل مارکتینگ
    • تبلیغات گوگل
    • شبکه های اجتماعی
    • تولید محتوا
    • مارکتینگ پلن
    • بهینه سازی و SEO
  • پکیج های خدماتی
    • پکیج مدیریت سایت
    • پکیج مدیریت شبکه های اجتماعی
    • پکیج دیجیتال مارکتینگ
    • پکیج مشاوره و پشتیبانی سایت
  • اقلام تبلیغاتی
    • تقویم
    • کارت ویزیت
    • لیوان تبلیغاتی
    • مهر
  • گرافیگ و چاپ
    • طراحی لوگو
    • مهر
    • پوستر
    • تراکت
    • تقویم
    • جلد کتاب
    • ساک خرید
    • ست اداری
    • طراحی بنر gif
    • طراحی جعبه
    • طراحی فولدر
    • طراحی کاتالوگ
    • کارت ویزیت
    • کاور سی دی
    • لیبل سی دی
    • لیبل و برچسب
    • لیوان تبلیغاتی
    • مجله
  • طراحی وب سایت
    • طراحی وب سایت شرکتی
    • طراحی فروشگاه اینترنتی
    • طراحی وب سایت شخصی
    • طراحی وب سایت اختصاصی
    • CRM و سامانه های مدیریتی
  • تولید محتوا
    • اینفوگرافیک
    • موشن گرافیک
    • تولید محتوا
    • بنر تبلیغاتی
    • طراحی بنر gif
    • شبکه های اجتماعی
  • دیجیتال مارکتینگ
    • طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی
    • ارسال sms انبوه
    • ایمیل مارکتینگ
    • تبلیغات گوگل
    • شبکه های اجتماعی
    • تولید محتوا
    • مارکتینگ پلن
    • بهینه سازی و SEO
  • پکیج های خدماتی
    • پکیج مدیریت سایت
    • پکیج مدیریت شبکه های اجتماعی
    • پکیج دیجیتال مارکتینگ
    • پکیج مشاوره و پشتیبانی سایت
  • اقلام تبلیغاتی
    • تقویم
    • کارت ویزیت
    • لیوان تبلیغاتی
    • مهر
  • ورود / عضویت
ورود
بستن.

کلمه عبور خود را گم کرده‌اید؟

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری
فیس بوک توییتر اینستاگرام یوتیوب ‫پین‌ترست
سایدبار
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.