ایمیل مارکتینگ
ایمیل همواره یکی از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات بوده است. با افزایش روزافزون استفاده از ایمیل این ابزار به شیوه اثربخشی برای تبلیغات اینترنتی تبدیل شده است. تبلیغات از طریق ایمیل ابزاری مقرون به صرفه ای است که از نرخ پاسخگویی بالایی نیز برخوردار است. همچنین این ابزار موجب وفاداری مشتریان و نیز موجب تقویت نام تجاری میشود، ضمن اینکه در جذب و نگهداری مشتریان نیز ابزار بسیار کارآمدی است.

در روش ارسال ایمیل تبلیغاتی اطلاعات مورد نظر به صورت متون گرافیک (ثابت یا متحرک)، همزمان برای هزاران نفر ارسال میشود و دریافت کنندگان میتوانند با پرکردن فرمهای پیش بینی شده در نامه با فرستنده ارتباط دو سویه (Interactive) برقرار کنند. این ایمیل ها را میتوان بصورت خبرنامههای ادواری نیز ارسال کرد. امروزه اینترنت یکی از رسانههای تبلیغاتی به شمار میرود. هر روز تعداد بیشتری از صاحبان مشاغل به سمت تبلیغات در این رسانه کشیده میشوند. یکی از راههای تبلیغات در اینترنت ارسال ایمیلهای تبلیغاتی است. ارسال ایمیل تبلیغاتی در عین داشتن مخاطب فراوان بسیار مقرون به صرفه نیز میباشد.
ویژگی ها

ارسال اینباکس
گارانتی ما ارسال ۹۹% به اینباکس های فعال و معتبر ایرانی به شماست

ارسال هدفمند
ایمیل گروهی هدفمند به بانک ایمیل فعال ما که مرتبط با کار شماست

مشاوره کمپین
در کنار شما هستیم تا تبلیغات ایمیلی خود را به بهترین شکل مدیریت کنید.

گزارشات کامل
آمار دقیق کمپین ایمیلی خود را در قالب فایل تصویری دریافت کنید.

ارسال سریع
ارسال تا ۱.۰۰۰.۰۰۰ ایمیل تبلیغاتی در ساعات کاری روزانه

طراحی تبلیغاتی
دریافت طراحی رایگان خبرنامه با جدیدترین استاندارهای تبلیغ
تبلیغات مقرون به صرفه و نرخ بالای بازدهی
- ارسال هدفمند فقط به بازار هدف کاربران دلخواه شما
- بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت و خدمات رسانی
- اعتماد هزاران برند برتر تجاری کشور برای تبلیغات
- ارسال ایمیل فقط به لیست کاربران فعال ایرانی
- اعتبار ۹۹.۵% سالم بودن ایمیل های ارسالی
- دارای گارانتی عدم اسپم و ارسال به اینباکس
- طراحی رایگان خبرنامه هماهنگ با برند شما
- امکان ارسال به لیست ایمیل مشتریان شما
- دریافت تست ایمیل پیش از شروع ارسال ها
- امکان ارسال ایمیل ها در چند نوبت های زمانی
- بهینه سازی کمپین برای ارسال های انبوه بعدی
- دریافت کد سورس کامل خبرنامه بصورت HTML
- دریافت گزارش تفصیلی از وضعیت ایمیل های ارسالی
- ثبت، پرداخت و پیگیری اتومات سفارش بصورت آنلاین
انواع بازاریابی ایمیلی

- ایمیلهای خبری یا خبرنامهها (Email Newsletters): ایمیلهای خبری بهصورت اخبار کوتاه و حاوی پیامهای تبلیغاتی هستند که شرکتها برای مخاطبان خود ارسال میکنند و از این راه ارتباط خود را با آن ها حفظ میکنند.
- ایمیلهای تبلیغاتی یا اسپانسری (Sponsorship Emails): این نوع ایمیل بیشتر برای شرکتهایی کاربرد دارد که هنوز جامعه هدف خود را تشکیل نداده و به دنبال جذب بازدید کننده و مشتری بیشتر هستند. در این ایمیلها اطلاعاتی درباره خصوصیات شرکت، محصولات و خدمات آن ارائه میشود تا از این طریق بازدیدکنندگان بیشتری برای کسبوکار خود جذب کنند.
- ایمیلهای اختصاصی (Dedicated Emails): میتوانیم از آن به عنوان ایمیلهای ویژه نیزیاد کنیم؛ این ایمیلها به طور ویژه درباره یک موضوع خاص یا یک هدف خاص برای کاربران ارسال میشوند. مثلاً ممکن است، یک شرکت از طریق ایمیل اختصاصی به مشترکین خود در رابطه با تخفیفهای ماهانه یا سالانه اطلاع دهد.
- ایمیلهای Digest: ایمیلهای Digest تقریباً مشابه ایمیلهای خبری هستند، اما به طور کلی اطلاعاتی در رابطه با فعالیتها و خدمات شرکتها ارائه میدهند که در زمانهای گذشته انجام گرفته و در ماههای پیش رو نیز قرار است انجام بگیرد. در واقع، این ایمیلها باعث میشود که کاربران در جریان فعالیت شرکتها قرار گیرد.
- ایمیلهای تبادلی (Transnational Email): یکی دیگر از انواع بازاریابی ایمیلی، ایمیلهای تبادلی است. این نوع ایمیلها به تبادل اطلاعات بین شرکتها و کاربران اختصاص مییابند. به عنوان مثال، زمانی که شما به عنوان عضو یک خبرنامه ثبتنام میکنید، یا فرم عضویت یک وبسایت را پر میکنید، این ایمیلها تبادلی هستند که به شما در رابطه با ثبت نام و نحوه ادامه آن اطلاع میدهند. برخی از وبسایتها، ایمیلهای خوشآمدگویی را به صورت مجزا دسته بندی میکنند، این در حالی است که آنها هم در بین ایمیلهای تبادلی قرار میگیرند.
- ایمیلهای پرورش مخاطب (Lead Nurturing Emails): این روش از بازاریابی ایمیلی را میتوان گام بعدی استفاده از ایمیلهای تبلیغاتی یا اسپانسری در نظر گرفت. در واقع، شما در مرحله قبل بازدیدکننده و ترافیک مورد نظر خود را جذب کردهاید و در حال حاضر این کاربران به عنوان عضو وبسایت شما شناخته میشوند. در این مرحله، شما به سراغ ایمیلهای پرورش مخاطب خواهید رفت و سعی میکنید پیشنهادهایی برای آنها مطرح کنید که شرایط برای تبدیل آنها به مشتری فراهم شود.
بازاریابی ایمیلی برای چه مشاغلی مناسب است؟
مشاغل کوچک و استارتاپها معمولاً از سرمایه کافی برای پرداخت تعرفه ایمیل مارکتینگ برخوردار نیستند و در بیشتر اوقات به دنبال استفاده از ارسال ایمیل انبوه رایگان یا نرم افزار ایمیل مارکتینگ رایگان هستند. . در واقع، این شرکتها چون در ابتدای کار هستند و سرمایه کافی برای استفاده از پنل ارسال ایمیل انبوه را ندارند، میتوانند در گام اول بر روی ارسال ایمیل به صورت انفرادی متمرکز شوند و در گامهای بعدی به سراغ ارسال ایمیل انبوه بروند. اما برای کسبوکارهای بزرگ و کسبوکارهای آنلاین، استفاده از پنل ارسال ایمیل مناسبتر است که هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ زمانبندی به سود آنها است. پس ایمیل مارکتینگ یک استراتژی عمومی برای همه مشاغل است، اما باید روش مناسب آن برای یک کسبوکار انتخاب شود.
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.