ورود / عضویت
ورودایجاد یک حساب کاربری

کلمه عبور خود را گم کرده‌اید؟
ورود / عضویت
  • گرافیگ و چاپ
    • طراحی لوگو
    • پوستر
    • طراحی کاتالوگ
    • طراحی جعبه
    • استند
    • اینفوگرافیک
    • بروشور
    • بنر تبلیغاتی
    • بیلبورد
    • تراکت
    • جلد کتاب
    • ساک خرید
    • ست اداری
    • طراحی بنر gif
    • طراحی فولدر
    • کارت ویزیت
    • کاور سی دی
    • لیبل سی دی
    • لیبل و برچسب
    • مجله
    • موشن گرافیک
  • طراحی وب سایت
    • طراحی فروشگاه اینترنتی
    • طراحی وب سایت شرکتی
    • طراحی وب سایت شخصی
    • طراحی وب سایت اختصاصی
    • CRM و سامانه های مدیریتی
  • دیجیتال مارکتینگ
    • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
    • مارکتینگ پلن
    • تولید محتوا
    • شبکه های اجتماعی
    • طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی
    • بهینه سازی و SEO
    • ایمیل مارکتینگ
    • ارسال پیام کوتاه
    • تبلیغات گوگل
فرنوتک
  • تولید محتوا
    • تولید محتوا
    • اینفوگرافیک
    • موشن گرافیک
    • بنر تبلیغاتی
    • طراحی بنر gif
  • اقلام تبلیغاتی
    • تقویم
    • لیوان تبلیغاتی
    • کارت ویزیت
    • مهر
    • ساک خرید
  • پکیج های خدماتی
    • پکیج دیجیتال مارکتینگ
    • پکیج مدیریت سایت
    • پکیج مدیریت شبکه های اجتماعی
    • پکیج مشاوره و پشتیبانی
منو
فرنوتک
برای بزرگنمایی کلیک کنید
خانهدیجیتال مارکتینگ ارسال پیام کوتاه
محصول قبلی
ایمیل مارکتینگ
بازگشت به محصولات
محصول بعدی
طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی

ارسال پیام کوتاه

دسته: تولید محتوا, دیجیتال مارکتینگ, سئو
اشتراک گذاری
  • توضیحات
  • نظرات (0)
توضیحات

تبلیغات پیامکی

advanced divider

یکی از سریعترین، موثرترین و ارزانترین روش تبلیغات، ارسال پیامک تبلیغاتی میباشد با استفاده از امکانات قدرتمندی که پنل اس ام اس در اختیار شما قرار میدهد میتوانید متن تاثیر گذار خود را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان خود برسانید و با استفاده از بانک شماره ها و دیگر امکانات پنل پیامک، محصول و کار خود را تبلیغ نمایید و از این طریق مشتریان خود را افزایش دهید.
استفاده از پنل پیامک یکی از بهترین و آسانترین راه ها برای اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با مشتریان میباشد.

مزیت استفاده از بازاریابی پیامکی

advanced divider

استفاده از بازاریابی پیامکی دارای مزایای زیادی می باشد که به تفضیل در مورد هر یک صحبت خواهیم کرد.

  • همانطور که میدانید عموم افراد در منزل خود یک دستگاه تلویزیون و یا رادیو دارند و بیشتر تبلیغات نیز در تلویزیون پخش می شود ولی برای افراد فعال و پر مشغله که دارای شغل هستند و حتی کسب و کاری نیز دارند تماشای تلویزیون بیشتر جنبه دیدن فیلم و سریال و آن هم مدت زمان اندکی را به خود اختصاص می دهد، ولی تنها وسیله ای که به طور متوسط بیشتر وقتمان را با آن سپری می کنیم و همیشه همراهمان است گوشی موبایل است، و این افراد پیامک های دریافت شده را خواهند خواند، پس همین کافی است که بدانیم هیچ رسانه ای به اندازه پیامک قدرت رقابت ندارد.
  • نکته دیگر در مورد بازاریابی پیامکی این است که اکثر پیامک ها چه تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی زمان اندکی پس از دریافت خوانده می شوند، و این سبب خواهد شد که بازاریابان از بازاریابی پیامکی برای هدف خود استفاده کنند، یعنی می توانند به سرعت پیامی را منتشر کرده و به مشتریان خود بفرستند. یعنی اینکه می دانند که سرعت دسترسی به پیامک خیلی بیشتر از دیگر رسانه ها می باشد، مثلا برای برگزاری یک همایش و یا دوره آموزشی بهترین و موثرترین راه اطلاع که به زمان اندک نیاز داشته باشد ارسال پیامک خواهد بود.
  • یکی دیگر از نکات مهم در پیامک این است که شما می توانید به سرعت لینک و شماره تماس را در آن وارد کنید و افراد در صورت اینکه از محصول شما رضایت پیدا کنند به سرعت می توانند به پیامک شما پاسخ دهند و یا از طریق لینک به شبکه های اجتماعی در گوشی های خود و یا سایت مورد نظر بروند و محصولات شما را ببینند، حتی می توانید شماره تماسی نیز در پیامک خود قرار دهید تا افراد با آن شماره با شما تماس بگیرند.
  • نکته بعدی طول متن پیام است که هر چند کوتاه و مختصر باشد ارزش بالاتری دارد اگر چه در وهله اول شاید برای بازاریان این یک عیب محسوب شود ولی برای مشتریان و مخاطبان یک مزیت می باشد. مخاطبان دریافت کننده پیامک وقت کافی برای خواندن متن های طولانی پیامک تبلیغاتی ندارند و به سرعت از آن خارج خواهند شد، پس در مورد بازاریابی پیامکی این مورد مهم می باشد.

دلایل بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد که بازاریابی پیامکی را نسبت به انواع دیگر بازاریابی مثل بازاریابی محدود، الگوریتمی و ... در اولویت قرار می دهد، مثل هزینه پیامک که بسیار پایین است، سرعت ارسال پیامک از طریق اینترنت که با سرعت بالایی امکان پذیر است، ارسال و دریافت پیامک بین شرکت و مشتری و ... .

روش های متنوع ارسال اس ام اس انبوه

advanced divider
لیست شماره های شخصی شما

لیست شماره های شخصی شما

برای ارسال انبوه به لیست شماره های شخصی،  کافی است لیست خود را در قالب فایل اکسل یا تکست به همراه متن پیامک ارسال نمایید.
بر اساس محله و منطقه

بر اساس محله و منطقه

اگر کسب و کار شما در یک محله یا منطقه خاص فعال است، مطمئنا ارسال پیامک به آن بیشترین بازدهی را برای شما به همراه خواهد داشت.
بر اساس شهر و استان

بر اساس شهر و استان

در این روش اس ام اس انبوه شما در کمترین زمان ممکن به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود.
بر اساس کد پستی

بر اساس کد پستی

با ارائه 2 الی 5 رقم کدپستی محله های مورد نظر خود، ارسال شما هدفمند تر خواهد بود و به دست کسانی خواهد رسید که مورد نظر شما هستند.
بر اساس پیش شماره

بر اساس پیش شماره

پیام کوتاه شما برای پیش شماره های تلفن همراه بر اساس اپراتور های همراه اول و ایرانسل (قابلیت انتخاب محله، مشاغل و…) ارسال می شود.
بر اساس مشاغل و اصناف

بر اساس مشاغل و اصناف

اگر پیامک های شما مرتبط با مشاغل و اصناف خاص است، با تیم ما تماس بگیرید تا از حجم اطلاعات آن با خبر شوید و ارسال بهتری داشته باشید.

راه کارهای مناسب برای بازاریابی پیامکی

advanced divider

برای اینکه بتوانید در بازاریابی پیامکی موفق باشید باید تمام جوانب را در نظر بگیرد در غیر این صورت در این راه شکست خواهید خورد و کسب و کارتان رونق نخواهد داد.

  • اولین قدم در راه کارهای مناسب در ارسال پیامک تبلیغاتی شناخت افراد و مشتریان شما می باشد. مثلا اگر شما صاحب یک مدرسه ابتدایی هستید و میخواهید تبلیغات خود را در این زمینه از طریق بازاریابی پیامکی انجام دهید نباید به افرادی که مجرد هستند و هنوز ازدواج نکرده اند و یا کسانی که تازه ازدواج کرده و هنوز بچه دار نشده اند پیامک ارسال کنید، چرا که پیامک شما بی ارزش شده و به هدر خواهد رفت. پس اولین قدم شناخت پدران و مادرانی است که دارای فرزند هستند که زیر 14 سال سن دارند، و این به تنهایی پاسخگو تبلیغ شما نخواهد بود و سعی کنید افرادی را پیدا کنید که در نزدیکی مدرسه قرار دارند تا به راحتی بتوانند محصولات خود را به فروش برسانید.
  • بعد از اینکه فاکتور بالا را رعایت کردید یعنی هم موقعیت جغرافیایی و هم سن افراد برای ارسال پیامکی را پیدا کردید نوبت به زمان ارسال پیامک خواهد رسید که بسیار حائز اهمیت است، مثلا وقتی برای فروش محصولات برای افراد دبستانی تبلیغ ارسال می کنید این کار نباید در تابستان و تمام شدن درس و مدرسه باشد چرا که این پیامک تبلیغاتی بی ارزش خواهد شد. هر تبلیغ پیامکی زمان مخصوص به خود را دارد، مثلا در تعطیلات نوروز بیشتر افراد به مسافرت می روند و ایجاد یک تبلیغ پیامکی در اواخر اسفند ماه برای تعطیلات نوروزی برای اجاره منزل یا آژانس های مسافرتی می تواند بسیار موثر باشد.
  • بعد از تعیین موقعیت جغرافیایی و شناسایی سن افراد، مجرد و متاهل بودن و زمان ارسال پیامک نوبت به ارزش واقعی پیامک می رسد، برای بازاریابی نتیجه بخش باید یک ارزش واقعی درست کنید مثلا برای اینکه متن پیامکی شما برای مشتری و مخاطب جذاب باشد می توانید در داخل متن پیامکی یک تخفیف ویژه و یا امتیازی برای محصول خود تعریف کنید که نسبت به دیگر رقبا شما را جلو بیاندازد و مخاطب شما را جذب کند که از شرکت شما خرید کند. چرا که فقط شما نیستید که در حال تبلیغ محصول خود هستید بسیاری از افراد و شرکت های مشابه شما در حال انجام تبلیغ کالاهای خود به افراد از طرق مختلف می باشند و ایجاد یک ارزش واقعی در پیامک تبلیغاتی فروش شما را دو چندان کرده و نسبت به دیگر شرکت ها شما را بالا خواهد برد، پس سعی کنید همیشه خود را جای مشتری قرار دهید و بدانید که برای جلب رضایت مشتری چه کارهایی می توانید انجام دهید.
  • نکته بعدی در بازاریابی تبلیغاتی که باید حتما رعایت شود تولید یک متن خوب است، متن خوب و اثربخش می تواند در فروش محصولات شما نقش اساسی داشته باشد.
  • بعد از اینکه تمام مراحل بالا را به خوبی انجام دهید یعنی بازاریابی پیامکی شما به خوبی انجام و اجرا شده است، بعد از این مرحله فرض کنید در ارسال پیامک تبلیغاتی خود شماره تماسی برای ارتباط با مشتری و یا لینک سایت را قرار داده اید، اگر مخاطب یا مشتری قصد خرید از محصولات شما را داشته باشد به شماره تماسی که در پیامک قرار داده اید زنگ خواهد زد پس نیازمند یک بازاریاب تلفنی خوب هستید که بتواند به خوبی با مشتری مذاکره کند و مشتری را قانع کند که از محصولات شما دیدن و خرید کند. همچنین اگر لینک سایت را برای فروش محصولاتتان در پیامک تبلیغاتی قرار داده اید پس لازم است محتوای سایت شما مطلوب و مشتری پسند باشد، در غیر اینصورت تمام مراحل بالا بی ارزش خواهد شد.

ویژگی های یک متن پیامکی جذاب

advanced divider

همانطور که در قسمت بالا گفته شد نوشتن یک متن خوب در بازاریابی پیامکی نقش مهمی دارد و تنها یک بخش از چندین بخش بازاریابی پیامکی را به خود اختصاص می دهد. در این قسمت توضیحاتی را در ارتباط با یک متن جذاب ارائه خواهیم کرد:

  • دو حالت پیش می آید یا قبلا خود فرد اطلاعاتش را در سایت شما به اشتراک گذاشته است و یا شما اولین بار می خواهید به آن پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، اگر فرد قبلا در سایت ثبت نام کرده است در ابتدای متن پیامتان اسم ایشان را خطاب کنید مثلا «محمدرضا عزیز». اگر برای اولین بار است که می خواهید به آن پیامک ارسال کنید می توانید متن پیامکی را به صورت «مشتری عزیز»، «دوست گرامی» و ... آغاز کنید.
  • سعی کنید در متن پیامکی مودبانه برخورد کنید و مقدار کاراکتری که در متن پیامک می نویسید زیاد نباشد و سعی کنید کلمات را ناقص ننویسید که جذابیت متن را کم کرده و کار شما را بی ارزش می کند و هزینه ای که در این راه انجام داده اید از بین خواهد رفت.
  • استفاده از نمادها و ایموجی ها بسیار موثر است، بسیاری از مخاطبان با پیامک هایی که فقط جنبه نوشتاری دارند و طولانی باشد بی اعتنائی می کنند و همچنین سعی کنید نکته اصلی متن پیامکی را با فاصله از خطوط دیگر قرار دهید این کار به جذب مشتری کمک شایانی می کند، مثلا اگر می خواهید در متن پیام تخفیف قرار دهید از نماد % استفاده کنید.
  • تا الان توانسته اید مراحل خوبی را انجام دهید و برای اینکه کارتان رونق بیشتری بگیرد برای بهره مندی از ارزش کارتان یک مهلت قرار دهید، یعنی استفاده از جملاتی نظیر فروش فوری، فقط تا آخر هفته، تا 48 ساعت آینده و ... که مشتری را اقدام به خرید کند و سعی کنید این زمان زیاد طولانی نباشد.
  • در مرحله آخر نیز باید یک لینک به مخاطب یا مشتری خود بدهید، و این لینک باید در آخر متن پیامکی شما قرار داده شود که می تواند شماره تماس شرکت و یا آدرس سایت باشد، در قرار دادن آدرس سایت سعی کنید مختصر سایت شرکت را قرار دهید که متن پیام طولانی نشود.

تعرفه خدمات پیامک انبوه

advanced divider

پایه

handshake.png
80,000
تومان
  • خط اختصاصی 5000
  • هر پیامک 27.6 تومان
  • 3,000 تومان شارژ هدیه
  • 30٪ امکانات (مادام العمر)
  • جدیدترین بانک موبایل اصناف، مناطق، جنسیتی، سنی و ارسال BTS
  • ارسال از نقشه
  • پیامک صوتی
  • 8 خط عمومی
  • ارسال به لیست سیاه
  • قابل اتصال به سایت
  • امکان ارسال لینک
  • خط خدماتی(بدون نیاز به سفته و ضامن)
  • وب سرویس، ارسال OTP فوری
  • امکان وارد کردن شماره به صورت دستی و گروهی، ارسال زماندار، ارسال هوشمند

ویژه

handshake.png
230,000
تومان
  • خط اختصاصی 5000
  • هر پیامک 18.3 تومان
  • 6,000 تومان شارژ هدیه
  • 50٪ امکانات (مادام العمر)
  • جدیدترین بانک موبایل اصناف، مناطق، جنسیتی، سنی و ارسال BTS
  • ارسال از نقشه
  • پیامک صوتی
  • 8 خط عمومی
  • ارسال به لیست سیاه
  • قابل اتصال به سایت
  • امکان ارسال لینک
  • خط خدماتی(بدون نیاز به سفته و ضامن)
  • وب سرویس، ارسال OTP فوری
  • امکان وارد کردن شماره به صورت دستی و گروهی، ارسال زماندار، قرعه کشی، پیامک مناسبت، مسابقه و نظر سنجی

تجاری

handshake.png
530,000
تومان
  • خط اختصاصی 5000
  • هر پیامک 17.3 تومان
  • 12,000 تومان شارژ هدیه
  • 90٪ امکانات (مادام العمر)
  • جدیدترین بانک موبایل اصناف، مناطق، جنسیتی، سنی و ارسال BTS
  • ارسال از نقشه
  • پیامک صوتی
  • ارسال به لیست سیاه
  • 8 خط عمومی
  • قابل اتصال به سایت
  • امکان ارسال لینک
  • خط خدماتی(بدون نیاز به سفته و ضامن)
  • وب سرویس، ارسال OTP فوری
  • امکان وارد کردن شماره به صورت دستی و گروهی، ارسال زماندار، ارسال هوشمند

طلایی

handshake.png
900,000
تومان
  • خط اختصاصی 5000 و 1000 + خط ثابت
  • هر پیامک 16.5 تومان
  • 3,000 تومان شارژ هدیه
  • 100٪ امکانات (مادام العمر)
  • جدیدترین بانک موبایل اصناف، مناطق، جنسیتی، سنی و ارسال BTS
  • ارسال از نقشه
  • پیامک صوتی
  • ارسال به لیست سیاه
  • 8 خط عمومی
  • قابل اتصال به سایت
  • امکان ارسال لینک
  • خط خدماتی(بدون نیاز به سفته و ضامن)
  • وب سرویس، ارسال OTP فوری
  • امکان وارد کردن شماره به صورت دستی و گروهی، ارسال زماندار، ارسال هوشمند
نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ارسال پیام کوتاه” لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات مرتبط

بستن.

طراحی بنر gif

امتیاز 0 از 5
بستن.

طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی

امتیاز 0 از 5
بستن.

پکیج مدیریت شبکه های اجتماعی

امتیاز 0 از 5
بستن.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

امتیاز 0 از 5
بستن.

موشن گرافیک

امتیاز 0 از 5
بستن.

پکیج دیجیتال مارکتینگ

امتیاز 0 از 5
بستن.

تبلیغات گوگل

امتیاز 0 از 5
بستن.

پکیج مدیریت سایت

امتیاز 0 از 5
بستن
جستجو
منوی خدمات
  • اقلام تبلیغاتی 8
  • بدون دسته‌بندی 0
  • پشتیبانی و مدیریت سایت 4
  • تولید محتوا 11
  • خدمات توسعه وب سایت 3
  • دیجیتال مارکتینگ 13
  • سئو 11
  • سامانه های مدیریتی 2
  • طراحی فروشگاه اینترنتی 2
  • طراحی وب سایت 7
  • گرافیگ و چاپ 24
  • میزبانی وب 2
موارد مرتبط
  • پکیج مدیریت سایت
    امتیاز 0 از 5
  • پکیج مدیریت شبکه های اجتماعی
    امتیاز 0 از 5
  • پکیج دیجیتال مارکتینگ
    امتیاز 0 از 5
  • پکیج مشاوره و پشتیبانی
    امتیاز 0 از 5
مطالب اخیر
  • دیجیتال مارکتینگ
    20 فروردین 1401 بدون نظر
  • طراحی سایت آژانس مسافرتی و گردشگری
    30 دی 1400 بدون نظر
گرافیک
  • طراحی لوگو
  • اقلام تبلیغاتی
  • طراحی جعبه
  • طراحی کاتالوگ
طراحی وب
  • طراحی فروشگاه اینترنتی
  • وب سایت شرکتی
  • طراحی وب سایت شخصی
  • طراحی وب سایت اختصاصی
دیجیتال مارکتینگ
  • SEO و بهینه سازی
  • تولید محتوا
  • تبلیغات گوگل
  • مارکتینگ پلن
  • شبکه های اجتماعی
  • کمپین تبلیغاتی

© 2022 فرنوتک. کلیه حقوق محفوظ است

payments
  • منو
  • دسته بندی‌ها
  • گرافیگ و چاپ
    • طراحی لوگو
    • مهر
    • پوستر
    • تراکت
    • تقویم
    • جلد کتاب
    • ساک خرید
    • ست اداری
    • طراحی بنر gif
    • طراحی جعبه
    • طراحی فولدر
    • طراحی کاتالوگ
    • کارت ویزیت
    • کاور سی دی
    • لیبل سی دی
    • لیبل و برچسب
    • لیوان تبلیغاتی
    • مجله
  • طراحی وب سایت
    • طراحی وب سایت شرکتی
    • طراحی فروشگاه اینترنتی
    • طراحی وب سایت شخصی
    • طراحی وب سایت اختصاصی
    • CRM و سامانه های مدیریتی
  • تولید محتوا
    • اینفوگرافیک
    • موشن گرافیک
    • تولید محتوا
    • بنر تبلیغاتی
    • طراحی بنر gif
    • شبکه های اجتماعی
  • دیجیتال مارکتینگ
    • طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی
    • ارسال پیام کوتاه
    • ایمیل مارکتینگ
    • تبلیغات گوگل
    • شبکه های اجتماعی
    • تولید محتوا
    • مارکتینگ پلن
    • بهینه سازی و SEO
  • پکیج های خدماتی
    • پکیج مدیریت سایت
    • پکیج مدیریت شبکه های اجتماعی
    • پکیج دیجیتال مارکتینگ
    • پکیج مشاوره و پشتیبانی
  • اقلام تبلیغاتی
    • تقویم
    • کارت ویزیت
    • لیوان تبلیغاتی
    • مهر
  • گرافیگ و چاپ
    • طراحی لوگو
    • مهر
    • پوستر
    • تراکت
    • تقویم
    • جلد کتاب
    • ساک خرید
    • ست اداری
    • طراحی بنر gif
    • طراحی جعبه
    • طراحی فولدر
    • طراحی کاتالوگ
    • کارت ویزیت
    • کاور سی دی
    • لیبل سی دی
    • لیبل و برچسب
    • لیوان تبلیغاتی
    • مجله
  • طراحی وب سایت
    • طراحی وب سایت شرکتی
    • طراحی فروشگاه اینترنتی
    • طراحی وب سایت شخصی
    • طراحی وب سایت اختصاصی
    • CRM و سامانه های مدیریتی
  • تولید محتوا
    • اینفوگرافیک
    • موشن گرافیک
    • تولید محتوا
    • بنر تبلیغاتی
    • طراحی بنر gif
    • شبکه های اجتماعی
  • دیجیتال مارکتینگ
    • طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی
    • ارسال پیام کوتاه
    • ایمیل مارکتینگ
    • تبلیغات گوگل
    • شبکه های اجتماعی
    • تولید محتوا
    • مارکتینگ پلن
    • بهینه سازی و SEO
  • پکیج های خدماتی
    • پکیج مدیریت سایت
    • پکیج مدیریت شبکه های اجتماعی
    • پکیج دیجیتال مارکتینگ
    • پکیج مشاوره و پشتیبانی
  • اقلام تبلیغاتی
    • تقویم
    • کارت ویزیت
    • لیوان تبلیغاتی
    • مهر
  • ورود / عضویت

ورود

بستن

کلمه عبور خود را گم کرده‌اید؟

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری
فیس بوک توییتر اینستاگرام یوتیوب ‫پین‌ترست
سایدبار
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.