طراحی پست های شبکه های اجتماعی
طراحی پست شبکه های اجتماعی مهارتی بسیار پر تقاضا و پرطرفدار در دنیای درگیر با سوشیال مدیا و تکنولوژی های جدید امروزیست. طراحی پست شبکه های اجتماعی شامل طراحی پست اینستاگرام ، ساخت استوری اینستاگرام ، طراحی پست و مطلب برای تلگرام ، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی می باشد. برای تولید پست سوشیال مدیا آشنایی با مهارت های طراحی گرافیک و ابزارهای گرافیکی مانند فوتوشاپ و افتر افکت و مهارتهایی مانند ساخت انیمیشن و موشن ضروریست.
مدیریت حساب های شبکه اجتماعی شامل طراحی و انتشار پست ، استوری ، لایو و سایر انواع محتوا در حساب های شبکه های اجتماعیست. امروزه شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، توییتر ، تیک تاک و تلگرام بخش بزرگی از زمان روزانه ما را به خود اختصاص داده اند. جای تعحب ندارد که برخی کسب و کار خود را بر مبنای طراحی و تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی یا فروش محصولات از طریق اینستاگرام ، کانال تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی بنا کرده اند. برای داشتن یک حساب شبکه اجتماعی مفید و پر بازده مانند یک پیج اینستاگرام قوی تولید و انتشار متناوب پست های حرفه ای و با کیفیت اهمیت حیاتی دارد. تعرفه طراحی پست و استوری اینستاگرام و سایر سوشیال مدیاها به صورت توافقی بین کارفرما و فریلنسر طراح تعیین می شود. مبلغ پروژه برای تضمین حسن انجام کار تا انتهای پروژه در سیستم پرداخت امن کارلنسر به امانت می ماند. پس از تایید و رضایت کارفرما وجه پروژه برای فریلنسر آزاد می شود. برای سفارش و انجام پروژه طراحی پست و عکس برای شبکه های اجتماعی همین امروز از طریق سایت فرنوتک اقدام کنید.
زمینه خدمات
زمینه خدمات
طراحی پست اینستاگرام
طراحی قالب اینستاگرام
طراحی پست تلگرام
طراحی استوری اینستاگرام
قالب استوری اینستاگرام
طراحی بنر تلگرام ( متحرک )
طراحی آیکن هایلایت استوری
طراحی کاور IGTV
استیکر تلگرام و واتس اپ
هزینه طراحی پست سوشال مدیا
هزینه طراحی پست سوشال مدیا متناسب با حجم کار و نیازهای درخواستی کارفرما متغیر است. از توافق بر روی هزینه های غیرمنطقی (بسیار بالا و بسیار پایین) بپرهیزید. افرادی که با هزینه پایین کار می کنند ممکن است کیفیت کارشان نیز پایین باشد و نتواند پاسخگوی نیازهای کارفرما باشد (مگر آن که فرد کارآموز باشد و کارفرما این مورد را پذیرفته باشد). از طرفی قیمت های بسیار بالا نیز غیرمنصفانه است. به طور کلی هزینه اینفوگرافیک و موشن گرافیک بالاتر است.
طراحی پست اینستاگرام
سانه های اجتماعی روز به روز به محبوبیت آنها اضافه میشود و کسب وکارها به دنبال فعالیت بیشتر در این فضا هستند تا با مشتریان خود ارتباطی مستقیم برگزار کنند و همچنین به دنبال مشتریان جدیدی که آنها را نمیشناسند میگردند، تا آنها را ترغیب کنند که محصولشان را خریداری کنند.
وقتی صحبت از بازار شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام به میان میآید، همه میخواهند بدانند که خدمات طراحی پست ها چقدر هزینه بردار است؟ آیا آنها میتوانند تعرفه ی طراحی پست اینستاگرام را بپردازند؟ و یا آیا این کار تاثیری بر روی کسب و کارشان خواهد داشت؟
عوامل تاثیر گذار بر هزینه طراحی پست
هزینه طراحی پست اینستاگرام به عوامل مختلفی همچون:
- تعداد اسلایدها
- شرکت سازنده
- تعداد پست ها
دارد. با این حال برای طراحی انواع پست شما گزینه های محتلفی را میتوانید در نظر بگیرید. مهمترین کار برای برنامه ریزی برای اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگر این است که تصمیم بگیرید که آیا میخواهید هزینه مدیریت پیج اینستاگرام را به صورت ماهانه بپردازید یا میخواهید قیمت طراحی پست اینستاگرامی را به صورت تکی یا چند عدد بدانید.
پیشنهاد ما به شما این است که اگر قرار است یک برنامه ریزی جامع و کامل در مورد پیجتان داشته باشید بهتر است هزینه مدیریت پیج اینستاگرام را بخوانید و ببینید تا هزینه طراحی تک پست یا چند عدد پست را بدهید.
آشنایی با انواع پست های اینستاگرامی

- این موضوع دقیقا شبیه به این مثال است که شما نمیتوانید همیشه به شبکه خبر گوش دهید. و یا اینکه همیشه در حال تماشای پیام های بازرگانی باشید. استفاده از ترکیب قابلیت هایی که موجود است کاربران را وفادارتر و مشتاق تر به پیج نگه میدارد.
تعیین استراتژی اینستاگرام دقیقا در این مرحله به درد ما میخورد. ما باید برای کسب و کارمان برنامه ریزی کنیم و تعرفه طراحی پست اینستاگرام را بپردازیم تا باعث افزایش فالوور و پیدا کردن مخاطبین هدفمند و حتی سئو اینستاگرام شویم.
اما انواع پست میتواند به صورت:
- عکس
- ویدیو
- ویدیو و عکس
باشد.
عکس
گاهی نیاز است که ما عکس هایی از محصولات یا پشت صجنه کارمان و .. را به صورت ادیت شده و یا طراحی شده در پیج بگذاریم. توجه داشته باشید که شما قیمت طراحی پست برای اینستاگرام را برای جذاب شدن و جذب مخاطب میپردازید، پس باید به طراحی این پست ها توجه ویژه ای داشته باشید.
ویدیو
شاید توجه کرده باشید که پستهایی که به صورت ویدیو هستند، بازدید بیشتری دارند و کاربران به این موضوع بیشتر علاقمند هستند. ما معمولا به دنبال داستان ها و ادامه دار بودن پست ها هستیم. قیمت طراحی پست اینستاگرامی در ویدیو ها به دلیل زمان بر بودن و دشواری در ساخت بیشتر از تعرفه طراحی پست اینستاگرام در شکل های دیگر است.
ویدیو عکس
در قسمت بالا گفتیم که بازدید کاربر از ویدیو بیشتر از عکس ها است. اما قیمت طراحی ویدیو گران تر از موارد دیگر است. در این موارد شما نیاز به ویدیو و عکس دارید. در واقع عکس هایی که به صورت متحرک برای کاربران نمایش داده شود. تعرفه طراحی پست اینستاگرام ویدیو عکس ارزان تر و به صرفه تر از ویدیو است.
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.